I'm exactly where I'm supposed to be now



Jag är löjligt kär och jag är löjligt lycklig.

Men ändå så saknar jag tjejen på bilden. Hon var så driven, så positiv, så full av energi och ork. Hon tränade nästan varje dag. Hon var duktig i skolan, hon hade ett stort hjärta som rymde mycket. Men något rubbade hennes existens och hon hittar inte riktigt tillbaka. Hon vill och hon vet att hon kan men någonting fattas.. motivationen. Vart fan har den gått och gömt sig? Vart har min vilja tagit vägen?

Nä vet ni vad? nu får det allt vara skärpning. Jag vet ju att jag kan!

Nu ska jag mysa ner i antons soffa och se sex and the city 2 och äta lite frysta hallon. Börjar närma sig dags att gå ner och handla och packa ihop lite saker och åka hem till mamma. Det bär av mot Norge ikväll för lite jobb. Fotojobb. Det ska bli riktigt roligt men samtidigt lite trist att lämna hjärtat här hemma. Tur att jag är hemma redag på torsdag, lagom till tvättiden! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: den hittade jag på glitter :)

2010-09-21 @ 10:19:54
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: Hanna Z

Dom har jag köpt på Scorett! Dom är supermysiga, använder dom jämt här hemma då det är lite kyligt i huset.. Har dom på mig just n u:)

2010-09-21 @ 13:41:51
URL: http://hannaz.se
Postat av: sweethawaii - miranda ^^

Hejsan! har du slutat läsa min blogg? min statistik sjunker ju? ♥ ^^

2010-09-22 @ 18:33:52
URL: http://sweethawaii.blogg.se/
Postat av: Anonym

You look so good it hurt sometimes!

2010-09-24 @ 19:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0