Dream about you

Innan jag började media, typ 2-3år innan började mitt fotointresse ta fart. Jag köpte mig en kompakt digitalkamera och fotade lite allt möjligt. Den hade hela 4 megapixlar och var på den tiden hur bra som helst. Jag var så nöjd med den. Jag och min vän Sofia lekte alltid med den, tog med den överallt och hittade på massa roliga fotosessioner.

Hittade just något lite roligt här på skolans dator. En bild från några år tillbaka. Detta är alltså en bild tagen med kameran som jag nämt här ovan och det är jag i sjunde klass på bilden. Minns när jag var skitnöjd över denna bild!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag beskär dem så i ett program som heter photo scape (laddas hem från google gratis)

2010-09-09 @ 17:38:25
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0