They say it changes when the sun goes down


bild tagen i stockholm år 2008

Idag började bra för att sedan bli sämre, för att sen få ett litet lyft för att sedan bli sämre igen. Jag åt en jätte mysig frukost med världens bästa i morse, vilket gav en riktigt bra start på dagen. Skoldagen gick segare än segast vilket tog lite på humöret. Sedan fick jag ett sms om att jag glömt nycklarna hemma så jag tar mig inte in någonstans efter skolan, vilket gjorde mig arg på mig själv. Nåja, jag hämtade nyckeln på Silja och tog mig hit. Fick mig jobb i samma veva, jobba fredag, lördag och söndag. Jobbet gjorde helt klart allting lite bättre men nu då jag väl är hemma så mår jag riktigt illa. Huvudvärk och illamående till tusen.

Nåja. Jag tänker inte sitta inne hela eftermiddagen bara för det. Lite kräm i magen nu och sen drar jag till mormor & morfar med mamma. Jag kör!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Haha, jadu... Det undrar jag med! Men eftersom Kalasforms vanliga mönster brukar finnas på en del söta små inredningsaffärer och sånt där så antar jag att de säljs på vissa av dem :)

2010-10-07 @ 20:47:16
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack! :)

Jag har använt mig av kurvor och kontrast och brightness. :)

2010-10-07 @ 21:15:08
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Fotoemilia

Sjukt fin himmel du fångat där :)

2010-10-07 @ 22:51:08
URL: http://fotoemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0