Utbildning måndag & tisdag

Idag har jag varit på utbildning/jobbat hela dagen. Kände mig helt trött och slut när jag kom hem, dagen har känts så himla lång.. men trots det så var jag tvungen att pilla dit det sista på mitt historia arbete om 1900-talet. Nu är pricken över i:et satt och när jag är tillbaka på skolan igen, dvs. onsdag för att göra nationella proven i matte B så kan jag lämna in arbetet. Känns som en fet sten trillat av mina axlar, dock finns det fortfarande stenar som tynger som jag måste göra mig av med så fort som bara möjligt.

För er som läst min blogg vet att jag sommarjobbat, jullovsjobbat och påsklovsjobbat på silja lines boknings central tidigare och det är alltså sommarens jobb också. Ända skillnaden är att jag fyllt 18år nu och får sitta på bokningen nu också. Dock så ska jag göra massor av olika arbetsuppgifter nu i sommar plus att jag jobbar 3 veckor längre än vanligt nu i sommar också. Härligt! Då kan jag leva gott sen till hösten och när jag åker till London den 19:e augusti.


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: ska skriva om den sen =)



Fotar du i RAW? annars kan man bara dra upp ljusstyrkan, men jag gör det i ett annat RAW-program :)

2010-06-01 @ 14:04:54
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0