Renovering

Bloggen är under renovering och eftersom att jag är väldigt dålig på allt som har med koder hit och dit att göra och har väldigt dålig tid pga mycket i skolan så kan det säkert ta några dagar innan allting är som jag vill ha det.

Men just nu är bloggen lite bredare och har ändrat bildstorleken på några bilder.. många bilder ser små ut nu när bloggen är bredare.. men att ändra bildstorlek på varenda bild är ett evighetsgöra så det kommer ta tid.

Har centrerat rubrik texterna också.. men hade tänkt byta typsnitt och lite till. Tror även att jag ska byta tillbaka menyn till andra sidan igen och eventuellt ändra bakgrund och liknande eftersom att jag vill ha en mera vårig design nu. Men som sagt. Om något är helt skevt och tokigt så är det bara tillfälligt :]

Har fått mycket hjälp av super söta Sandra :]

Kommentarer
Postat av: Sandra

Aw du är så himla söt! Grym också som fixar allt med mina dåliga beskrivningar ;)

2010-05-03 @ 20:37:07
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: Sandra

du är söt!

2010-05-04 @ 20:36:44
URL: http://fakeyoursmile.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså har försökt att fixa min bredd på bloggen. fattar inte hur man gör.. snällasnälla kan du skriva hur man gör här under den här komentaren? kram!

2010-07-05 @ 17:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0