Jag dör.

Inte bokstavligen men nästan. Dom har dragit in tiden på alla sista deadlines så jag har 11 dagar på mig att göra klart 18 uppgifter.. flera uppgifter om dagen måste alltså göras klart. Nu gäller det att sätta fart. Men jag är faktiskt peppad på att göra klart allting..

Inte för att skryta men min lärare, hade aldrig kunnat tro det, men hon kom faktiskt fram och gav mig sjukt mycket beröm för massor av arbeten som jag lämnat in dom 3 senaste veckorna. Hon var rent utav sagt stolt över mig! Känns himla bra att veta att man får igen lite, har liksom jobbat flera timmar mer än jag brukar med skolarbete och verkligen gett allt för att göra klart så mycket som möjligt.

Ikväll ska jag skriva lite mera på min uppsats om andra Pearl Harbor, andra världskriget. Försöka lägga dom sista pusselbitarna på plats så jag sen "bara" har 17 uppgifter kvar.

Åker till Umeå imorgon, så jag har några timmar bussande, vilket innebär att jag har några timmars pluggtid. Jag vet att jag kan om jag vill ;D

Så bloggen kommer verkligen att åtsidosättas dom 2-3 närmsta veckorna. Inte för att jag är speciellt flitig med bloggandet ändå. Men men, nu ska jag vänta på att min lärare kommer med lite papper om projektarbetet och sen ska jag hem och plugga. Plugga massor!

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Ja, jag ska ta det som ett önskemål :) Krm

2010-05-28 @ 15:28:40
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

hihi jag använder typ nått nikkor AF-S 18-105 :D <3

2010-05-29 @ 21:49:31
URL: http://vaniline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0