High tech lighter

Har inte mycket vettigt att komma med idag så tänkte ge er läsare ett super tips!



High tech lighter Platina från make up store! Mirakel produkten som får vilken ögonskugga som helst att bli dunder bra. Lovar, jag överdriver inte. För 155kr tror jag att det var, så kan du få vilka ögonskuggor som helst att sitta bra och hela dagen. Jag ångrar mig inte för en enda sekund att jag köpte denna. Man behöver också så himla lite för att få ett fint reultat, så den räcker länge! ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Nej jag har bara haft 1.4 hela tiden :).



Det skiljer sig en del i priset ja. 1.8 fungerar nog jättebra, men eftersom priset är högre på 1.4 är det ju lite bättre..Desto ljusstarkare objektiv, desto dyrare. 1.2 är ännu dyrare :p



men alla funkar bra! Kram.

2010-05-27 @ 07:36:22
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har också den där, superbra! :)

2010-05-29 @ 12:45:22
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0