Rovaniemi

Befinner mig fortfarande i Finland och har det faktiskt ganska bra. Igår gjorde jag faktiskt inte annat än att städa där hemma i mitt lilla rum i Sverige och bilade hit till Rovaniemi. Däremot så har det varit mer fart på mig idag. Klev upp runt åtta finsktid = klockan 7 hemma i Sverige. Klädde på mig, åt en underbart god smoothie till frukost, lockade mitt hår (har aldrig blivit så bra resultat av en locktång, lånade fasters.. vill låna med mig den hem!) och fick skjuts till stan.

Jag och lillasyster vandrade runt på stan i flera timmar, prövade kläder i mängder och köpte endel.. men långt ifrån allting som vi prövade. Till "lunch" blev det glass på spice ice tillsammans med faster, himla gott och jag ångrar verkligen att jag inte tog med mig kameran till stan!! Den blev tyvärr hemma hos kusinerna.

Nu på eftermiddagen har inte allt för mycket hänt, varit lite mörkt så inga bilder har blivit av förutom några extremt flummiga på mig och lillasyster. Men imorgon blir det skärpning på den punkten också. Har annars tagit en promenad med faster och diskuterat och planerat lite kring våran Londonresa som närmarsig med storm steg!

Imorgon ska jag upp tidigt för att fotografera lite i dagsljuset och en lång promenad ska gås, en sväng in till stan kanske också blir av. Får allt se vad morgondagen har att erbjuda imorgon. Nu tänker jag avrunda kvällen med lite OC på den bärbara och lite citronvatten.

Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Åh tack, kul att du gilla den:)

Kramar!

2010-03-11 @ 14:19:58
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Hehe jag lösningen är nog den att inte ha dom på sig helt enkelt :) men ibland har man ju dom ute och någon annan tar kort, då är ju en reflektion rätt störande.

2010-03-13 @ 19:16:19
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0