Nu ska det bli nyttigt även i matväg här!

Kom just hem från spinningen. fyfan vad jobbigt det var idag! Så nu har jag just tryckt i mig en smoothie gjord av youghurt, hallon och banan :] Super gott.

Igår kväll var västa kvällen på länge på ett både skönt och dålig sätt. Jag hade planerat att jag skulle plugga massor vilket jag inte alls gjorde utan jag och syster tog oss en promenad till stan för att köpa oss en varsin vimto och en varsin godispåse. Sen kom vi hem och såg film resten av kvällen. Hahahaha, onyttigt och dåligt gjort av mig som behövde plugga. Kan trösta mig med att mer än halva godispåsen finns kvar och jag var väldigt sugen när jag vaknade i morse men var stark och gömde undan den i en låda här i rummet i stället och varjegång jag blir godissugen så ska jag låtsas som att lådan inte existerar. Bra va? :D

Idag var även första dagen som jag klarade att inte äta en enda kolhydrat. Hur awsome är inte de då? Jag är en riktigt pasta älskare så att överge min pasta nu ett tag framöver känns inge roligt men jag ska klara detta :D PeppPeppPepp!

Föresten, jag hittade ju som sagt? (tror jag nämnt det för några dagar sen) en massa bilder på mig för ett till två år sen, vissa är bara sen i somras. Men jag har inte tagit några som helst bilder på mig själv på väldigt länge och tänkte att eftersom min blogg inte innehåller mycket till bilder på mig själv så tänkte jag publicera några senare ikväll. Vad sägs om de? ;P Kika in igen om en liten stund.

Kommentarer
Postat av: sara

Svar : Kul att du tycker det :D du är välkommen tillbaka hehe!

2010-03-23 @ 20:46:28
URL: http://mehners.blogg.se/
Postat av: Jens

Missar en massa god mat, aja baja :P

2010-03-23 @ 21:05:30
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0