Helg med farmor

Sov över hos farmor från igår tills idag. Vi hann tyvärr inte mycket mer än att kolla på en film eftersom att farmor slutade klockan åtta och hämtade mig därefter. Vi gjorde även ett stopp på coop på vägen hem till henne, ett stopp för att handla frukt och påskmust.

Fick sova i en dubbelsäng i gästrummet, så skönt med en massa utrymme att röra sig på. Något som gjorde saken ännu bättre var att jag fick sova med ett helt nytt täcke! Var super skönt och det prasslade sådär mysigt när jag röde på mig. Jag älskar att höra det mysiga prasslet från mjuka och sköna täcken.

Idag vaknade jag tidigt och gick en långpromenad tillsammans med farmor. Därefter åt vi lunch och fixade oss sen för att åka till Happis igen (vi var ju där i Torsdags). Köpte även lite smått och gott idag. Visar bilder imorgon. Var så himla mörkt när jag kom hem så bilderna hade inte alls blivit bra.

Just nu ligger jag i sängen med systers bärbara eftersom att hon sover, har en halsduk virad runt halsen eftersom att jag fryser, mina rosa skullcandy sitter på mitt huvud och New moon ligger i cdläsaren (säger man så?) så nu ska jag ta och se New moon innan jag somnar.

Imorgon väntar en dag full med pluggande och städande. Har ju även lovat att visa mina nya saker som jag fått nu i veckan :)

Glöm inte att klockan ska ställas om kära läsare!

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Emma

verkligen jätte fin header bild! :D

2010-03-27 @ 23:12:52
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/
Postat av: linnea

fin blogg! :)

2010-03-28 @ 11:16:38
URL: http://lsfotografi.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: aha, riktigt snygg bild! :D

2010-03-28 @ 12:40:25
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Tack så himla mycket! :D Blir så glad av såna fina ord!



Vad mysigt att umgås med farmor, det önskar jag att jag kunde göra oftare. Dock bor hon tolv timmar härifrån med tåg, och har blivit alldeles för skruttig och gammal för att knappt komma ihåg mig :/ Men man har ju minnena kvar, och all god mat hon har bjudit på kan jag nog njuta av föralltid i mina tankar :D

2010-03-28 @ 14:03:57
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0