i väntan på bättre tider

Nu rycker jag upp mig lite iaf.

Cyklade till farmor direkt när jag gjort mig klar. Min aptit är forfarande fucked up så 1,5 kilo mindre på en vecka är inte illa pinkat! Aja. Klippte farmors gräsmatta, diskade, kokade kaffe och handlade. Hon är sjuk så hon orkade inte speciellt mycket, tur att det finns snälla barnbarn (a) Cyklade hem med ipoden på högsta och kände världens rädsla.. jag ville inte bli lämnad ensam med tankarna.. greps av panik. Tur jag har världens bästa vänner, istället för att cykla hem hamnade jag på en grillfest efter vägen och sen viadre till agges lägenhet. Som förövrigt var väldigt fin och mysig! Stannade inte så länge.

Har haft en rätt bra dag trots lite tårar och lite jobbiga känslor. Så länge jag håller mig sysselsatt så går det fint. Jag har även så himla fina vänner, världens bästa, så det här blir nog bra tillslut även om det kan ta ett tag.

du får inte vandra på min väg utan att visa mig ditt mål
du får inte röra vid mitt hjärta som om allt var uppenbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0