Stolt tjej sitter här just nu

Ni kommer inte tro mig när jag säger detta.. men det är faktiskt sant, jag sprang cirka 1,4 mil idag!!! Jävligt nice, solen stekte på och jag tror mig minsann ha fått mig liiiiiite färg, inte illa.

Jag sprang hem till farmor och bastade och mamma hämtade mig sen, tyckte 1,4 mil var tillräckligt med motion för idag. Nu ska jag allt ta tag i mitt liv och börja kämpa lite mer för att bli fit for fight, ni håller väl tummarna för min skull? För att jag ska orka hålla i träningen och kostförändringen, det kan jag faktiskt behöva, lite stöd you know.

Bara för att jag klarade av hela rundan, trots att jag inte tränat ordentligt på säkert 2-3 månader, så känner jag mig starkare än någonsin. Kanske ska jag starta upp en egen kategori för träningen? Min resa till att bli fit for fight. Eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0