"Slutför köp" - råkades klicka på den rackarns lilla knappen

Jag är väl medveten om att jag har köpstopp framtills London resan. Men jag fick hem h&m:s höstkatalog i brevlådan.. fanns så himla mycket snyggt. Jag är allt som oftast ute i sista sekunden vilket bidrar till att jag aldrig får shoppat det jag vill ha för allting hinner ta slut. Så jag bestämde mig för att vara ute i god tid och gjorde en beställning på cirka 1000 kr. Men det är ju höstkläder så valde att få allting i ett paket som levereras i mitten på september. Superduper! Så jag har inte brutit mot mitt köpstopp trots att jag shoppat lite. Eller vad säger ni? ;)


Kommentarer
Postat av: S

Haha, smart! Klart du inte har brytit mot det då (:

2010-07-21 @ 17:59:14
URL: http://lifeasablond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0