Sex and the city 2

Äntligen! Som jag väntat på att få se den här filmen. Meningen var att jag och min vän Frida skulle ha sett den för några veckor sen. Stod i tidningen att den skulle visas men när vi skulle boka biljetter så gick det inte och filmen visades aldrig. Men igår så fick vi äntligen se filmen, på bio såklart! Bra filmer ska ses på bio, så är det bara.

Har hört många som tycker att filmen är riktigt dålig. Att den inte alls levde upp till förväntningarna osv. Men personligen så tyckte jag att den var riktigt bra. Massor av humor och en bra story. Både jag och Frida kände oss nöjda när vi lämnade biografen igår kväll.

Helt klart en film värd att se innan man dör ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gah :( Jag har velat se den hur länge som helst.

2010-07-21 @ 21:38:36
URL: http://r0flcopter.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0