Impulsivt

Idag gjorde jag något så impulsivt så det finns inte. Eller ja, det gjorde jag igår också. Fast det är egentligen två helg olika saker, men båda väldigt impulsiva.

Igår, cirka en timme före sista bussen mot luleå skulle gå (bor 30 minuter promenad ifrån busstationen) kom jag på att jag skulle åka till luleå och umgås med en vän. Så blev det också. Var i luleå i cirka 2 ½ timme och åkte sedan hem med sista bussen. Var hemma på gården strax före ett igår natt.

Idag så vaknade jag strax efter 13.00 och låg i sängen i några timmar. Köpte ett nytt, tjockt, prassligt och allmänt underbart täcke, rättare sagt, farmor köpte det åt mig, igår. Så tog mig knappt ur sängen. Men mitt i allt, mitt under tiden på dygnet som det regnade som värst, så kom jag på att jag skulle ut och springa. Och så blev det. På med löparskorna och ut i regnet. Regnet blötte ner mig totalt, vattnet slog hårt i ögonen och det började svida. Men jag slutade inte att springa. Jag sprang så långt mina ben bar mig. Jag var hemma cirka 1 timme och 8 minuter senare. Genom blöt & nöjd. För första gången på länge. Så känns det som att jag lever!

Kommentarer
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: det är tråkigt när dom inte slutar hoppa upp, vet hur det känns :/ men så ska det ju inte behöva va, att det liksom dyker upp hela tiden. Du har inte provat kolla med en hudläkare? finns ju mildare recept som du kan få eller receptbelagda krämer.. men enligt mig finns det inga bra krämer och sånt som motverkar akne, det behandlar man inifrån och inte ytligt.

2010-07-04 @ 20:22:13
URL: http://tsukii.se
Postat av: Anonym

sv: och tack förresten! :D

2010-07-04 @ 20:22:29
Postat av: Anna

Det är lite synd :(

2010-07-04 @ 20:48:00
URL: http://kiiwii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0