You are my heaven on earth

Imorse åkte Jens hem :( huvva. I natt måste jag sova ensam, något jag inte föredrar eller ser fram emot.

Annars så gick skoldagen ganska fort och ganska smärt fritt. Trots att jag insåg att jag har höga berg av saker som jag måste göra och ta tag i. Så idag när jag kom hem gjorde jag upp en brasa i kaminen för att få upp värmen i huset, tog mig en blodapelsin och ett glas vatten, placerade arslet framför datorn och tog tag i läxberget. Blev nyligen klar med en filmanalys och har även mejlat iväg den. Känns hur bra som helst att bli av med något. Så nu ska jag städa mitt rum, tända massa ljus, göra en kopp te, hämta en till blodapelsin<3, mysa ner mig i sängen och se filmen som jag hyrt idag (baksmällan).

Eftersom att jag motionerade varjedag förutom fredag förra veckan så förtjänar jag en sånhär dag. Plus att jag gick hem från skolan idag istället för att ta bussen.

Vad gör ni en måndag eftermiddag/kväll?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-20 @ 00:25:29
Postat av: Millah

Ja det får du ju int missa :) kramar

2010-01-20 @ 12:35:40
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0