Pussel

Den här veckan har jag tränat och pluggat i mängder. Jag har besökt gymmet minst en timme varje dag, gått minst 45 minuters promenad med mamma varje dag plus att jag har varit och simmat med farmor två gånger den här veckan och det är bara torsdag idag. Känner mig riktigt taggad. Dock så har det tyvärr inte blivit speciellt mycket tid över till datorn så bloggandet har blivit lite lidande.. speciellt när mormor lånade mig pussel (a) Jag har inte pusslat på flera år så det var så himla roligt när jag väl satte igång.

Har även idag kollat in hm:s vår nyheter och det kliar verkligen i shopping fingrarna men jag ska vänta.. det är ju london om cirka 3 månader och det känns mer värt att ha pengar då så "önskelistan" på hm.se blir bara större och större medan varukorgen är helt tom.

Nu är det dags för mig att ta bort det gamla nagellacket och måla dit lite nytt. Mina naglar ser förjävliga ut!

Så söta sälar och små gulliga isbjörnar :]


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Pss.. I min blogg skriver jag inte bara om kläder&skor, jag skriver om en svår barndom med en frånvarande pappa, elaka styvpappor &mina minnen och upplevelser jag fått gå igenom i mitt liv.. http://sandratjulins.blogg.se

2010-01-15 @ 21:44:01
URL: http://sandratjulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0