"It takes courage to grow up and become who you really are"

Dagens sista lektion pågår just nu. Ska skriva en argumenterande artikel och sen ska jag till gymmet och därefter ska jag simma med farmor. Det har ju gått himla bra på tränings- och motionsfronten nu dom senaste två veckorna så jag får inte börja lata igen.

Meningen var att jag på fredag skulle ha sovmorgon till tolv och sen rörligbild till klockan tre men vi har flyttat på lektionen så att den börjar åtta och slutar elva istället. Blir alltså att sluta tidigt på fredag plus att jag åker till Rovaniemi direkt efter skolan. Har planer på att använda mitt presentkort på gina tricot eftersom att jag bara kan använda det i finland, passa på när jag ändå är där. Har dessutom spanat in hur mycket snyggt som helst där plus att presentkortet ändå har ett ganska fint belopp, blir nog bra hur som helst. Hoppas även på att få en såndär klassisk fotosöndag som jag brukar ha när jag är där. Blir typ ända tillfället som jag känner att jag har tid för att leka och testa nya saker med kameran, men jag ska inte säga för mycket för det kan även bli så att jag sover bort halva dagen. Brukar ju bli så.


Över ett år gammal bild, jag är så jävla snygg! :] (ta det med en nypa salt). Anledningen till att denna bild åker upp här på bloggen är för att jag har mitt kära usb minne här och den innehåller massa gammal skit. Jag bjuder ju även sällan på bilder så here we go!


Kommentarer
Postat av: Jens

Du är ju så jävla snygg älskling ! :* <3

2010-01-20 @ 16:46:36
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0