Grey's anatomy

Det är bara skit program på tv:n idag.. vilket gör mig lite sad för mitt utbud på filmer här hemma suger. Jag har sett allt jag äger och har typ 100000000 gånger för jag är en riktigt filmnörd om kvällarna. Så what to do? Jo jag gick in på tv.nu för att kolla dagens tv och ser att det faktiskt är Grey's anatomy på 5:an klockan 17.05, vilket gjorde mig på lite bättre humör.. det är ingen serie som jag följer direkt men jag har sett många avsnitt lite här och där. Borde faktiskt ta och klicka hem den första säsongen och därefter 2:a osv osv.. för det är faktiskt en serie som jag uppskattar!




Kommentarer
Postat av: Anna @ Octofox

Grey's Anatomy är riktigt bra! :)

2010-01-30 @ 00:15:10
URL: http://octofox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0