Feber

Meningen var att jag skulle ha sovmorgon till 12.00 idag och att jag därefter skulle ha idrott och historia.. men så blev det inte.

Igår hade jag himla ont i halsen när jag skulle svälja mat och även vatten för den delen, men tänkte att det bara var tillfälligt. Så jag drog till gymet där jag stod och trampade på en crasstrainer i 45 minuter och styrketränade i 30-40 minuter.. när jag kom hem var halsen mer än dålig och middagen sved att trycka ner.

Nu är jag hemma med feber och halsont.. har sovit i flera flera timmar och nu är jag uppe en sväng för att kolla tv och läsa lite bloggar. Men mitt huvud känns så stort och tungt så jag tror att jag snart somnar igen. Sova bort febern är dagens planer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0