Back on track

Hela helgen gick ut på att beta av min gigantiska hög med läxor. Sög men nu är det bort gjort, finns dock en hel del annat att göra när det handlar om skolan.

Hur som helst så var det första dagen i skolan efter jullovet idag och jag måste väl säga att den var ganska lugn och skön för att vara en skoldag. Efterskolan blev det gym och när jag kom hem var jag så trött i mina ben så jag satte mig på golvet och började bygga ett 500 bitars pussel. När kanten/ramen på pusslet var klart ville mamma ha med mig ut på en promenad och självklart ställde jag upp. När jag kom hem efter pomenaden pusslade jag ännu mera, trodde klockan var typ nio och tänkte börja plugga, insåg att klockan var elva :o Så jag tänker inte plugga! Det gör jag imorgon efter skolan och gymmet. Måste även påminna mig själv om att inte röra pusslet förrens läxorna är klara! Att pussel ska vara så beroende framkallande visste jag inte.

Nu ska jag åter igen lova mig själv om att bli bättre på blogg fronten. Ett nytt löfte, ett nytt försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0