Watch the world come alive tonight



Nu då jag äntligen har tillgång till min egen dator och bara sitter och väntar på mörkret, på att det ska bli så svart som det bara kan bli en kväll i mitten av augusti, så tänkte jag faktiskt att jag skulle bjuda på en bild från förra seriösa nattfotograferingen jag gjorde.. som förövrigt var för nästan ett år sen.. att jag inte skämms! Nattfoto måste vara något av det bästa som finns.. men i oktober blir det en stockholms resa och då ska det allt nattfotas igen.

Detta är förövrigt en bild som jag själv faktiskt gillar.. grandhotell som speglas i en vattenpöl, simpelt men ganska coolt ändå :}

Vad tycker ni om bilden?

Kommentarer
Postat av: Eja

Jävligt kool bild måste jag säga (Y) :D

2010-08-12 @ 02:44:13
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: Fattiga Inneliggare

såååå fint! :) riktigt cool bild!



www.fattigainneliggare.blogg.se

2010-08-12 @ 22:00:45
URL: http://fattigainneliggare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0