Typiskt.

Jag sov 48 minuter längre än planerat imorse.. stressade som fan till skolan. Kommer upp till mediaprogrammet och ser att det är så gott som tomt där uppe. Kollar på klockan och ser att jag är 5 minuter sen.. börjar fundera och hittar snart två andra från klassen som förklarar att vi inte har någon foto C idag.. jag var alltså på skolan påtok för tidigt. Timmar förtidigt. Irriterande.
Nåväl. Nu sitter jag här.. fortfarande. Det är så kallt så jag har tjocksockar och ett par andra tjocka sockar under.. förbannat kallt både inne och ute..

Kommentarer
Postat av: Eja

Fan va illa. Det är så jävla typiskt när de ställer in en lektion samma dag som den ska vara, alt. att man inte fått reda på det dagen innan. Då skulle man ju lätt kunna mörda av ilska :P

Själv så vet jag redan nu att första lektionen är inställd, så jag börjar inte förens 12.40, känns jävligt bra. Dock blev jag väckt runt halv nio då något rövhål började väsnas så in i helvete mycket. Har hållt på sen åtta enligt min Roomie, och håller fortfarande på. Helt galet. Lika bra att inte försöka somna om, så nu blir det frukost/lunch och till att titta på nionde avsnittet av The Gates (Y) :)

2010-08-27 @ 10:01:47
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: Eja

Svar:

Eller hur, och det värsta är ju att jag inte vet exakt vad det var eller vem det var, så man kan ju inte gärna anklaga någon då liksom. Suck!



Ja jag såg de. Good job (Y) Den sista var jävligt kool ju :D

2010-08-27 @ 18:12:39
URL: http://lillskitrus.blogg.se/
Postat av: Eja

Svar:

Ja, jag får gå runt till alla lägenheter och ställa frågan om de blev väckta imorse. Den som säger nej är orsaken till oväsendet.



Ja de kan man ju verkligen säga. Vi höll på med sånt på foto i tvåan, att leka med slutartider och fota när bilar åker förbi. Det kan bli riktigt koolt ibland faktiskt :D

2010-08-27 @ 18:56:55
URL: http://lillskitrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0