the way you're not alone

Jag vet att jag är segare än segast på det här med bloggen just nu. Det går som lite upp och ner i perioder. Men just nu är det uruselt med updates. Men det ska bli ändring. Typ snart. Jag måste bara få rull på resten av livet först.

Måste få mig en fet spark i arslet och börja träna igen. Köpte mig faktiskt ett nytt gymkort innan jag åkte till London och jag tänkte börja bruka det idag men så blev det övningskörning istället. Så jag får helt enkelt sparka igång imorgon.

Första skoldagen på det sista året och första körlektionen ägde rum idag. Har som tidigare nämnt också varit ute och kört lite bil med mamma för en stund sen. Nästa körlektion är på torsdag.. ligger i rätt bra nu så jag snart får mig ett körkort!

Som sagt, väldigt mycket på G nu så bloggen hamnar på utkanten av allting men jag ska nu gå och sätta på en kopp te och sen slå ner rumpen vid andra datorn och gå igenom lite london bilder och se om jag snart har fixat iordning något att kasta upp här på bloggen.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0