Jag gav aldrig upp dig när du försvann, långa dagar blev till nätter sen till år

Nu är jag redo för att ge mig av för kvällen och natten. Tänkte bara slänga upp ett inlägg innan jag börjar promenera iväg.

Imorgon ska jag till Luleå för shopping av höstkläder och leta efter htc legend mobilen. Jag ska också byta min stav i tungan. Imorgon har jag nämligen haft piercingen i en månad vilket innebär att jag får byta till en kortare stav. Så det ska jag också fixa med imorgon. Ser även ut som om det blir en utgång imorgon kväll med ett gäng vänner, iaf med en Caroline. Var ju ett tag sen jag gick ut med den tösen så det ser jag fram emot.

Jajuste.. mest troligt ska jag träffa en annan bloggare imorgon också.. ser iaf ut så nu :} Gissa vem? ;D


Nu ska jag avrunda och bege mig ut i mörkret i sällskap av min ipod och ha världens bästa fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0