En tredjedel av den jag var går hem för en är krossad, en är din


En bild från Lodnon.. dock inte dem bilderna jag hade hoppats att jag skulle ha tiden och orken att fixa klart och lägga upp här.

Den här veckan har bestått av skola, två st körlektioner, två besök i gymmet, övningskörning hemma och två nätter borta. Vilket bidrar till dålig tid för allt annat som jag egentligen skulle behöva göra. Men jag ska försöka sluta lägga mig i sängen när jag kommer hem, för jag somnar alltid och sover typ 2 timmar, en redig power nap efter skolan är inte så bra. Jag missar både tid till att göra vettiga grejer och jag får det svårare att släppa sommarlatheten och göra något vettigt sen resten av kvällen.

Träningen börjar rulla på igen.. de tackar vi gudarna för. Nu är det bara hålla tummarna för att det håller i sig. Men det måste de göra. Känns som att jag tappat varenda muskel jag någonsin haft och som att hela kroppen säckat ihop sig till en sopsäck.. NO GOOD! Jag vill inte heller se en enda gottesak eller andra onyttigheter. Usch nej. Den här sommaren har bjudit på allt för mycket av de goda.. om man får uttrycka det så? S T O P.

London bilderna kommer också upp som sagt.. men det kan tyvärr ta ett tag till. Lägger upp dem i olika delar och har några bilder klara här på lager. Ska se om jag får fixat några till innan jag drar iväg för kvällen och natten. Om inte annat kanske jag tar med mig datorn och kanske eventuellt får något gjort på bilderna då.

Har kanske inte heller nämnt att jag äntligen ska byta ut min trogna w810i? Det blir mest troligt, eller ja, det blir en htc legend som ska få ersätta min fina pärla. Alla klagar på att jag borde byta och dem har klagat i över ett år men jag har sån separations ångest när det gäller grejer som jag ägt en längre tid. Min w810i har jag ändå haft i cirka 5 år, köpte den då den just kommit ut i butik, då var den verkligen en pärla, och min är det fortfarande.. bara i ett lite sämre skick.

Det var nog allt jag hade på hjärtat just för stunden.. men kommer mer innan jag lämnar hemmet för ikväll. Måste göra en liten paus för städning och packning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0