Sunshine outside my window

Idag är en glad-dag. Även om saker åting ännu är oklart.

Lunchade med mamma på stan tidigare idag, en god liten kyckligbaguette trillade ner i min mage :} Har packat det sista och städat hela övervåningen känns det som. Är fortfarande typ 20 minuter kvar innan farmor hämtar mig för att sedan skjutsa mig till Rovaniemi så jag tänkte passa på att blogga en sista gång innan jag åker. Kanske bloggar jag lite ikväll eller imorgon. Beror på om jag har något att säga och om mina kusiner inte spelar bilspel på internet hela kvällen :]




Idag är jag glad, oavsett hur morgondagen kommer att se ut. Solen skiner och jag kan inte annat än se saker åting positivt. Jajemen, tror detta är första bilderna någonsin som jag publicerar där jag bär mina Dolce brillor ;} i wear them every day!

Faster ringde nyss och berättade att imorgon klockan nio ska flygtrafiken i Rovaniemi igång och våran avgång är inte förrens närmare ett. Än finns de hopp. Om inte annat så får jag åka sen senare i år, blir annars Umeå på fredag också :} Mys med min baby sitter inte heller dåligt :} Nääääästan lika bra som London ;)

Kommentarer
Postat av: julia

va härligt att du är så positiv! det har jag också varit på sistone, allt har känts rätt bra helt enkelt! ;)



sv: haha nä jag har ju aldrig hört dig, men ändå ;)

2010-04-20 @ 16:24:53
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/
Postat av: michelle

SV: hihi, tycker sånt borde vara mer naturligt i världen, att hoppas och vara glad för andra även om man aldrig sett männsikan förr :) jag mår bra, hur mår du då? :)

2010-04-20 @ 20:11:19
URL: http://michellehh.blogg.se/
Postat av: michelle

SV: tror faktist att mina galjar också är köpta på Ikea men det var ett tag sen.. :)

2010-04-20 @ 20:15:13
URL: http://michellehh.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Jag tycker det är helt rätt att fråga! Förresten är det ju det mesta härm bara bra :D Det betyder ju bara att personen i fråga tänker göra något eget och inte trycka på printscreen ;)



Nu ska jag komma till saken, haha. Jag använder verktyget actions i Photoshop! Vet inte om det finns i något annat bildprogram, men om du har Photoshop kan du hitta en massa fina actions på Deviantart :D

2010-04-20 @ 20:56:55
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/
Postat av: Liiv

Sv: Okej, lät trevligt ;d

Jag kollar på Dh och sen blir det kanske cougar town om jag kan hålla mig ifrån att sätta på OC ;)

2010-04-20 @ 21:40:03
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0