My life with you means everything

Helgen har spenderats med min baby, inget kan få mig att må så bra. Vi gjorde helt ärligt inte allt för mycket denna helg, vilket faktiskt var helt skönt.

I fredags när Jens anlände till Kalix var de tänkt att vi skulle till badhuset och motionssimma lite. Men riktigt så blev de inte. Vi promenerad iväg till badhuset och klev i bassängen, jag hann simma 6 st längder innan Jens hittade sig ut till bassängerna och vi simmade en eller två längder sen kommer Jens på att han inte kan simma som alla andra, så länge sen han gjort de så vi väljer istället att bada och bubbla i bubbelpoolen. Helt mys! efter badet åker vi hem till mig för att äta middag och sen promenera till stan för att handla gotta. Godis, cider, portello och glass :] Kvällens filmer fick bli Män som hatar kvinnor och Super zebran.

Lördagen bestod av en lång morgon i sängen. Iaf för min del som vaknade runt åtta tiden och låg och väntade på att Jens skulle vakna. Han vaknade inte förrens runt elva tiden så jag passade på att kolla på Super Zebran utan ljud, för att inte väcka min lilla bebis när han sover. När vi tagit oss upp ur sängen äter vi frukost, duschar och tar på oss myskläder för att sedan somna om i några timmar till. Min baby är mysigast och framför allt sötast när han sover. Innan lördagens middag tar vi bilen in till stan för att hyra en av dom senaste Wallander filmerna, Kuriren för att vara mer exakt. Vad ska man säga om den, bra film, precis som alla andra Wallander och Beck, bra filmer!

 

Söndag, precis som alltid, eller oftast iaf, åka hem dagen. När jag pussat hejdå med Jens på busstationen och sett hans buss åka iväg mot söder hämtar farmor mig. Jag och farmor myste på med söndags fika som jag inhandlat medans Jens handlade lite att tugga på till bussen. Gotta får man göra när de är helg. Sen gör jag något rätt oväntat. Jag följer med farmor till skogen för att plocka blåbär och där stannar vi i över 3 timmar för att sen åka tillbaka hem till henne och äta middag för att sen åter igen åka tillbaka till skogen i typ en timme. Blev iaf några hundra kronor rikare och de känns fint, trotts att de inte är så nice att leka skogsmulle. Men lite extra pengar är aldrig fel.


Kommentarer
Postat av: Sara

SV. Hihi preciiis :D allt med körsbär, that me like!

2009-09-07 @ 18:08:28
URL: http://candis.se
Postat av: Jens

Du är ingen skogsmulle, :] och vi hade supermys ;*



Jag älskar dig också :* <3

2009-09-07 @ 20:13:35
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0