Shopping haparanda/torneå

Klev upp tidigt för att ta 10.05 bussen till haparanda/torneå. Medans jag åt frukost klev mamma upp och frågade vad jag gjorde uppe så tidigt på en lördag. Förklarade att jag skulle åka iväg och handla lite nya kläder och annat nödvändigt. Mamma ville komma med, perfekt, slapp bussen. Jag trodde inte att jag skulle hitta speciellt mkt, men lite nytt blev de faktiskt.

Halsduk och kofta/cardigan (vad man nu vill kalla de)

 

Hood

 

Benvärmare med söta rosetter

 

Foundationpensel, shampoo, balsam, hårinpackning och ett puder

 

Detta var vad jag fick med mig hem från dagens shopping. Lånat lite bilder eftersom att de är så konstigt ljus i mitt rum så mina egen fotade bilder blev inge vidare bra.

Nu funderar jag på vad jag ska hitta på resten av eftermiddagen och kvällen. Har tidigare idag städat min garderob och åt nyss god middag. Grillat kött, potatisgratäng och magosås :] Mums!


Kommentarer
Postat av: Jens

Vad fina grejer du hittade baby ;* Kanske hittar du något nästa helg i Umeå :]



Hjärtat mitt <3

2009-09-12 @ 17:58:27
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0