Önskar de var du som värmde mig om natten

Igår kväll när jag skuttade ner i sängen för att sova fick jag en chock. De var tokigt kallt i min säng. Hösten är verkligen på g och de är dags för elementen att börja göra sitt igen. Iaf.. klev direkt upp ur sängen för att hämta mig ett par rena och mjuka mjukisbrallor samt en hood och stickade tjock sockar! Blev genast skönare att ligga i min kalla säng. Jag somnade rätt fort för de blev snabbt varmt och gossigt i min säng.

Ikväll har jag redan förberett mig på de värsta. Tog nyss en varm dusch och har nu tagit på mig mjukisar, en hood och mina söta rosa/grå randiga tjock sockar som mormor har stickat till mig på beställning. Inatt ska jag inte frysa. I natt ska jag hålla värmen själv. För jag har inte någon varm och mysig bakom min rygg i natt, ingen kärleksfull famn att krypa ihop i och känna mig liten. Inatt är de bara jag.

Mina söta tjockis sockar (bild från igår)

 


Kommentarer
Postat av: Sara

SV. Visst var domn :D

Såg det, den hoodie tröjan såg så mysig ut!

2009-09-12 @ 20:51:49
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0