Stockholmsresan

Som det flesta vet så var jag i stockholm förra veckan från onsdag till fredag tillsammans med klassen. Vi gjorde ett besök på SVT och i fredags var vi med i tv. dock syntes vi inte så bra eftersom att vi satt i publiken, men det var riktigt roligt att få se hur det går till när man gör tv. Vi besökte även sveriges radio, DI (dramatiska institutet) och riksdagen. Vi hade super roligt nattfoto och resan böjd på massa nya kunskaper och massa ny inspiration. Tyvärr fick vi inte speciellt mycket fritid eller tid för shopping. Men jag lyckades ändå få med mig ett linne och en ring  från bikbok (på bilden här nedanför, dock är inte min ring i svart utan i silver med rosa pärlor, fanns dock inte den färgen på bikboks hemsida där jag lånat bilderna) samt ett par jätte söta mys tofflor från h&m som jag tyvärr inte har någon bild på.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0