Slöa dagar

Kom hem från stockholm i fredags men har varit så trött efter resan så har inte gjort mycket annat än legat hemma i soffan eller sängen och sovit, kollat på satc och ätit frukter. Var och hälsade på farmor en stund igår kväll och just nu sitter jag här och grubblar över om jag vågar lägga upp några bilder från resan. Blev några bra bilder som jag gärna skulle visa.. men det är ju så många som är så klåfingriga och inte kan hålla sina fingrar istyr och tar andras bilder och påstår att det är deras.. väldigt störande. Så jag ska fortsätta grubbla.

Ska snart ut på en lång promenad och ikväll blir det simning tillsammans med farmor! Skönt att börja röra på sig lite smått igen. Ska även komma igång med uppdateringen här igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0