"Mammadag"

Igår hade jag en riktigt mammadag, spenderade hela dagen tillsammans med min mamma! Vi började morgonen med att fräscha upp oss och åka till luleå för shopping. Vi båda hittade oss lite nya kläder och jag köpte även lite nytt till sminkväskan. Sällan som jag och mamma gör något bara vi två så dagen blev rätt mysig och gick tyvärr lite väl fort. Vi åkte till luleå runt 08.40 och var hemma strax efter 16.00 :] Blev fläskfilé och klyftpotatis till middag och därefter popcorn och idol med familjen.

Blev en cover all mix samt en pensel

 

Blev även en randig lite längre tröja och en marinblå klänning med söta knappar och fickor :]

 

 

Köpte även två par over knee strumpor men stora rosetter på samt ett rosa band att ha på jackan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0