I mitt vinterland

Nu befinner jag mig i finland hos mina kusiner.

Igår tittade vi på london resor och jag hittade en resa som var cirka 2000 kr billigare än den billigaste resan som vi tidigare hittat! Awsome! Kvällen avslutades med lite film mys och polly ätande.

Idag har jag inte gjort annat än vaknat och lekt med min yngsta kusin. Gjorde nyss tacos och har just ätit klart. Är nu helt bomb mätt i magen och väntar nu på att vi ska åka in till stan och kolla på lite kläder och grejer. Hoppas jag hittar något snyggt!

Här i Rovaniemi är de snö överallt, jätte mysigt! Mitt lilla vinterland :]

Kommentarer
Postat av: Jens

Ja snart en gamling :(



I Umeå är det ännu ingen snö, jag saknar dig och hoppas du har det bra i Finland ;* <3

2009-10-10 @ 13:20:20
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Cornelia ♥

Sv: Jag brukar kopiera hela texturen rakt av och klistra över den andra bilden, sen gör jag den genomskinlig genom att dra ner på "Opacity" :) Förstår du?

Kram! <3

2009-10-11 @ 16:58:28
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Tack sötis :))



Jag skapar nytt lager och lägger in texturen ÖVER den andra bilden och sedan ändrar jag opacity så den undre bilden syns :) och så ändrar man tills de ser bra ut och man bara anar hjärtana och så kan man ändra färg på de övre lagret också. Haha hoppas du förstår min dåliga förklaring :D Pusss

2009-10-11 @ 17:50:27
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0