Varje vecka är det helg

Nu är det officielt fredag och jag är ledig från skolan, en lärare är sjuk och den andra är borta = inga lektioner! Himla skönt. Planerna är att snart gå och lägga mig eftersom att jag inte tänker sova bort hela dagen imorgon utan har planerat att runt 11 tiden befinna mig på gymmet för att sen hämta matteboken i skåpet på skolan för att därefter dra hem och städa och göra andra nödvändigheter. För engångsskull ska jag ta vara på ledigheten.

Men jag har en sak jag bara måste få ur mig innan jag går och lägger mig. Något som jag egentligen borde säga rak ut till personen ifråga men det har jag redan gjort så många gånger så detta är ingen nyhet.. men here we go..

Jag har verkligen världens sötaste och bästaste pojkvän! Så otroligt söt och fin. Stöttar mig alltid och finns alltid där. Jag är så tacksam att jag har någon att sakna och älska och någon som saknar och älskar mig tillbaka. Att ha någon att säga godmorgon och godnatt till.. att ha någon i tankarna innan jag somnar och direkt när jag vaknar. Att ha någon som tar emot mig med en öppen och varm famn i både bra och dåliga tider. Att ha någon som värmer hela mig från topp till tå genom att bara finnas till. Att alltid ha någon. Jag tänker aldrig ta honom förgivet. Aldrig. Vi har det så jävla bra och att sätta ord på lyckan är omöjligt. Men fyfan vad jag är kär! Jens är helt klart det bästa som hänt mig, mitt lilla hjärta, tack för alla fina och underbara stunder du ger mig <3


Kommentarer
Postat av: Jens

Awww ;****



Jag är kär i du med :]

Jag älskar dig så mycket min Frida Eskola <3 Du är så fin ;*

2009-11-27 @ 18:04:17
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0