To wish you were someone else is to waste the person you are

Jag fortsätter att sväva på mina rosa moln. Hade sovmorgon idag, riktigt skönt. Gick även för första gången iår osminkad till skolan. Kände att smink var inte nödvändigt eftersom att vi bara skulle se film på svenskan och sen skulle vi ha idrott och därefter slutade vi. Onödigt att sminka sig när jag kunde sova längre istället. Så blev sovmorgon och klädsim på idrotten idag. Dra åt helvette så jobbigt de var men himla skönt att sen få åka hem och lägga sig på soffan och mysa med täcke, filt och några avsnitt oth.

Nu ikväll har jag städat mitt rum och bytt sängkläder i min säng. Har även läst massor av bloggar, har ju vart borta hela helgen så finns hur mycket som helst att läsa och kommentera. Har även planer på att små plugga om en liten liten stund. Har tänd lite ljus och sitter med en kopp te och funderar över vad som ska hända nu i helgen. Blir en helg för mig själv om ingen annan kommer med ett bättre erbjudande. Kanske ska jag börja små handla lite julklappar? Det är väl påtiden att man börjar med sånt nu så att man slipper stressa sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin header :)

2009-11-17 @ 23:14:13
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0