Hurtbullen är igång igen

Inget regn i morse så jag lät bussen passera och gick till skolan istället. Blev en 30-40 minuters promenix. Blev en himla chill dag i skolan där vi knappt gjorde annat än se på film och slö surfa på nätet och redigera lite bilder. Efter skolan drog jag till gymmet och tränade i cirka 2 timmar. Därefter tog jag en promenad till farmors jobb som faktiskt ligger på andra sidan bron (crika 30 minuter från gymmet). När farmor slutade jobba drog vi tillbaka till sport city för att simma lite. Nu är jag hemma och min kropp gör lite små ont. Men de är såhär de ska kännas när man gör något bra för kroppen! Nu ska jag allt börja träna ordentligt igen. Hoppas att det inte regnar imorgon heller så går jag till skolan :] Hurbullen är på G igen! :D

Kommentarer
Postat av: Julia Swalander

Sv: Tack så jätte mycket!:)

2009-11-18 @ 21:07:05
URL: http://juliaswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0