Lördag



Till Övertorneå bar de av i de dåliga vädret. Erika fyller 17 år imorgon så blev födelsedags fika, prat och ett kortare besök på Frippes i Ötå.

Mamma hämtade mig och på hemvägen stannade vi i Kalix och köpte oss lite godis och grejer för att göra varma mackor. Med en varm macka i magen och en godispåse framför ögonen tänker jag nu se en film eller läsa Twilight, har fortfarande lite kvar och de är så spännande just nu.

Imorgon har jag planerat att städa och plugga, men om de blir som jag planerat återstår att se.


Känns som att du prövar mig, ser hur långt du kan gå innan jag bryter ihop på nytt.


Kommentarer
Postat av: Jens

Du är finast på hela jorden Frida, jag är glad att det är vi två :*

2009-05-11 @ 01:37:20
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Jens

Jo jag, för jag, jessica och mamma är alla tre rädda för spindlar :P Jag är dock den som måste ha bort dem oftast.

2009-05-11 @ 16:28:16
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0