Ge mig håret


Jag är väldigt avis på Taylor Swifts hår. Vill också ha långt, lockigt och blont hår!

Har funderat ett bra tag nu..
då jag slutat fotbollen och jag jämt går runt och är sur för att jag inte har något fritidsintresse kvar och inget alls att göra på eftermiddagarna förutom läxor, så har jag funderat och funderat.. Ända sen jag var liten har jag velat kunna spela gitarr men jag har aldrig tagit mig tålamod till att lära mig men efter sommarlovet då jag börjar 2:an så ska de allt bli ändring på de, jag ska börja spela gitarr och jag ska bli bra på de också! :)

Kommentarer
Postat av: Jens

Åh jag vill också kunna spela gitarr, det är en dröm som jag aldrig kommer orka uppfylla.. Minns från skolan hur svårt det var men det är så fint, bara sitta där och spela.

2009-05-11 @ 20:34:17
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Jens

Jo, har man en gitarr hemma senare så är det ju bara att sätta sig i sängen eller i en stol och börja spela lite, ju mer man spelar ju mer lär man sig! :)

2009-05-11 @ 20:57:31
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0