why do i feel so week when you are near me?

Måndag och skola.
Fick inte gjort något vettigt alls i skolan idag.
Hade lika gärna kunnat stanna hemma och sova.
Dock tog vi visum bilder i skolan idag till rysslandsresan.
Slår vad om att bilderna på mig blev skit dåliga.
Efter skolan så velade jag och Carro i över en timme på frågan vad vi skulle hitta på idag.
Vi kom fram till att vi inte skulle komma någonvart i funderingarna och var och en åkte hem till sig.
Väl hemma skulle jag vara duktigt och plugga.
Det gick inte alls.
Datorn laggar och vägra öppna alla skrivprogram så endast den engelska bokrecensionen gjordes klart.
Drog efter de iväg till sporthallen för att fota sportbilder.
Gick käpprätt åt helvette.
Efter några ytterst få bilder lägger batteriet av.
Grattis.
Så inte en enda lyckad bild.
Därför gick jag med bestämda steg mot mammas jobb för att berätta om min skitdag och få lite medlidande men icke.
Så jag vandrade iväg hemåt.
Väl hemma så duschade jag.
En lång skön och riktigt varm dusch.
De förtjänade jag.
Tänkte att jag skulle göra popcorn och kolla på film för att trösta mig lite men suget på popcorn finns inte alls.
Så jag skiter i dom onyttiga popcornen och tröstar mig med bara en film istället.
Och självklart så ska jag bädda ner mig i sängen tillsammans med mitt mjuka täcke medans jag ser film och bara mysa och ta de lugnt resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Jens

Och sen ringde jag och gjorde dig happy men det hände efter ditt blogginlägg! :P

2009-03-17 @ 12:39:53
URL: http://kizzm0.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0