Snart Ryssland!

Igår var inte riktigt någon super höjdar dag, men senare på kvällen så började de kännas lite bättre.
Och idag har varit en helt vanlig neutral dag med bra känslor.
Varit på de sista rysslandsmötet idag, där bjöds det på super goda chokladbollar!
Och på Torsdag åker jag till Ryssland, spännande samtidigt som de är skrämmande
På torsdag blir jag även ett år äldre och då är bara ett år kvar tills några av livets mindre höjdpunkter!
Födelsedag utan tårta suger :(
Har även varit duktig och städat mitt rum och tvättat kläder idag.
Rensade också mitt skrivbord på datorn som var en big mess efter i söndags då jag lyckas fylla de mer än till max, för de går faktiskt ;D
Även börjat små fundera på vad jag ska packa ner i väskan som ska följa med mig till Ryssland.
Duktig tjej har jag varit idag, dock skulle jag även ha behövt göra lite läxor men dom kan jag göra imorgon så får jag vara duktig tjej imorgon också!

Kommentarer
Postat av: Jens

Och sen på måndag kommer du till jag!! :D:D

2009-04-01 @ 18:30:57
URL: http://kizzm0.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0