Been running from this feeling for so long

Hemma igen efter en ganska så oplanerad resa ner till umeå.
Åkte på Fredag efter skolan och kom hem nu 22.00.

Så i Fredags var jag framme i Umeå runt 21 och klev för första gången av i Sävar och Jens kom och plockade upp mig.
Såg filmen Rallybrudar som var bra, dock missade jag lite i slutet för att jag somnade, som vanligt :P
På Lördag tog vi en sväng in till stan och lunchen åt vi på Max, länge sen för min del och gott var de.
Hittade inget nytt i stan, beror på att jag var ekonomisk och försökte att spara mina pengar till rysslandsresan den 2 april , ett lyckat försök tycker jag.
Senare på kvällen kollade vi på Melodifestivalen, själv gillar jag inte melodifestivlaen men personligen så tycker jag också att om någon måste vinna skiten så skulle Måns ha fått göra de, eller möjligt vis EMD som jag förövrigt inte tycker om i vanliga fall.
Efter de såg vi någon mys film som gick på tv som jag tyckte var helt okej.
Och nu till idag, Söndag.
Blev en lång morgon i sängen, orkade aldrig kliva upp riktigt.
Men fick iaf kläderna på oss och frukost i magen.
Jens kollade busstider åt mig och började sedan tjorva med bokning av flygbiljetter och letande efter boende i stockholm för en natt.
Jag som avgudar sängen somnade till typ två eller tre gånger och Jens som är så otroligt söt och förstående kittlade mig under fötterna tills att jag vaknade ;D
Blev lite MTV och andra musik kanalers tittande och sedan slitet fix för att åka in till ersboda och köpa mig en tidning till bussresan hem och Jens hittade sig skor och sockar på stadium.
Nu är jag hemma, är nyduschad och sitter och letar efter musik på youtube, börjar bli dags för mig att avrunda och se till att få borstat mina tänder och hoppa ner mellan lakanen och hoppas på en toppen vecka :)


Been running from this feeling for so long
Telling my heart I didn't need it
Pretending I was better off alone
But I know that it's just a lie
So afraid to take a chance again
So afraid of what I feel inside


Kommentarer
Postat av: Jens

Ja men det var ju tur att jag kittla dig under fötterna så vi tog oss iväg (A)

2009-03-15 @ 23:37:23
URL: http://kizzm0.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0