Torsdag

Idag kom jag till skolan klockan åtta för att sedan komma på att jag har sovmorgon tills klockan 09.50.
Och inte nog med de så har vi inte heller någon svenska eller engelska bara matte sist på dagen.
Ovärt att sitta en heldag i skolan och vänta på matten så jag och Carro som båda kommit tidigt kom överrens om att skippa matten och spendera dagen tillsammans.
Så vi går ner på stan och köper fika som vi glatt trycker i oss.
Vi tar en lång promenad för att sedan sätta oss på en bänk och njuta av solen och prata en liten stund.
Sen blir klockan lunch dags och vi äter lunch.
Efter lunchen går vi hem till mig för att plocka ut lite saker ut min väska och fylla den med annat.
Vi planerade att ta halv tre bussen till töre och de var fortfarande timmar av väntan kvar så vi traskade in och våldgästade min vän Jonas.
Fast vi frågade först om de var okej.
Och som väntat så var Evelina och Daniel där också, därför som vi gick dit, för att prata lite med Evelina.
Sen tog vi bussen till töre och gick hem till Carro där hennes super söta lillebror höll oss sällskap en stund.
Sen gick vi strandpromenaden som ledde fram till ica och Carro köpte hårfärg.
Efter de så traskade vi hem till Jennifer och spenderade resterande tid innan de var dags för mig att åka hem till Kalix med 18.15 bussen.
Väl hemma tog jag en dusch för att sedan tvinga mig själv att göra klart ekonomi uppgiften.
Nu har jag stress packat och tre väskor står klara och jag ska förövrigt gå och borsta mina tänder nu för att sedan lägga mig och börja läsa den 4:e twilight boken som landade i min brevlåda i tisdags.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du läst ut twillight boken nu? Jag har inte det iaf ;o

2009-03-14 @ 19:11:29
Postat av: Peter

Jag kommenterade föregångende kommentar. haha!

2009-03-14 @ 19:12:00
URL: http://westmountain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0