Onsdag

Ledig idag.
Började morgonen med att se film och äta frukost i sängen.
Sen duschade jag och carro (inte samtidigt) fixade oss för att sedan gå till stan och kolla runt i affärer fram tills att Carro skulle ta bussen hem till Töre.
Då tog jag en liten promenad till farmors jobb och hälsade på en sväng.
Nu är jag hemma och har just designat johannas blogg.
Middagen var äcklig och jag är allmänt depp och gråtfärdig.
Varför vet jag inte men allt känns sjukt tungt.
Om de här slutar så illa som de kan göra så svär jag på att aldrig mer bli kär.
Ingen ska någonsin få komma nära igen.
Nej aldrig ska jag då öppna mig.
Aldrig ska jag göra mig sårbar igen.
Allt jag vill är att fixa allt de trasiga.
Jag älskar dig och jag är inte redo att ge upp ännu.
Allt jag hoppas på är att få kalla dig för min.
Allt jag önskar är en du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0