I mitt vinterland

Nu blir de ett riktigt kort inlägg för ungarna tjatar om att dom vill spela datorspel.
Just nu befinner jag mig i Finland, mera exakt så i Rovaniemi hos mina kusiner. Jag är sjukt och det känns förjävligt, halsen svider och dummar sig medans näsan är full med snor, nice va?
Trotts de så har jag varit på stan i några timmar idag för att sedan åka hem helt tom hänt.. letade efter Uggs men fanns ingenstans, eller jo i storlek 40-45, och riktigt så stora fötter har jag inte. Hade gärna hittat en 37 eller 38 : (
Pratade nyss med mamma i telefonen och berättade vad jag ville ha i födelsedags present eftersom att de är mindre än en månad kvar nu. Och vet ni? hon sa ja! Woho, så nu kommer jag få ett nytt objektiv till min kamera, så imorgon blire att följa med faster till jobbet och beställa hem ett Canon 17-200 mm objektiv :) GLAD TJEJ!

Ni får ett lite längre och mera välskrivet inlägg med bilder när jag kommer hem eller får mera datortid, nu blire tvspel och rostatbröd :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0