Stadig MVG:are

Jag fick tillbaka flera skoluppgifter nyss och bäst av allt, min hemtenta i ekonomi som vi gjorde för typ två veckor sen och jag är verkligen en stadig MVG:are. MVG på allting förutom en enda sak som jag fick ett VG+ på. Jag är bara så glad för äntligen har jag lyckats lyfta lite på mina betyg och jag kommer kunna gå ut med riktigt bra betyg i A-kurserna!

Och ännu mer plus är att vi nästa måndag är lediga, samma onsdag, torsdag, allt vi ska göra nästa vecka är ett nationelltprov i matte på tisdag sen är vi lediga och mest troligt så kommer Sofia till mig på söndag eller måndag. Man skulle nästan kunna säga att nästa vecka är sommarlovets första vecka om man inte räknar med nationellaprovet i matte. Åh, jag är bara så glad nu igen!

Plus att jag har världens bästa pojkvän som gör livet ännu mera glatt ;*


Kommentarer
Postat av: Jens

Du är så duktig och du är bara bäst :*

2009-06-01 @ 13:50:21
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Fanny Backman * - The best you never had

Nu har det kommit upp en bild där man ser lite av klänningen, kommer mer sedan! :)

men kika in!



bra med dig ? :)

2009-06-01 @ 21:51:28
URL: http://faannybackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0