Shopping och flygbiljetter

Var ledig från skolan idag så jag passade på att sova ut. Nyvaken och glader cyklade jag iväg till farmor för att göra henne sällskap till Haparanda och Torneå. Påväg dit får jag sms av Jens, han berättar att han kan åka till Stockholm redan den här månaden, vi behöver inte vänta till augusti. Det var då allt kul började hända. Jag tog reda på en massa saker och nu sitter jag här hemma med flygbiljetter till Stockholm bokade, nya kläder och saker, världens bästa humör och en längtan. Just nu känns allting väldigt bra.

Kom hem från Haparanda och Torneå med:
- Tunika
- 3 par trosor
- Shampoo och balsam
- Body lotion
- Kitt katt choklad
- Mys byxor

och det bästa av allt var att jag inte behövde betala en krona. Farmor var väldigt snäll, precis som vanligt :)

Precis nu förtillfället är jag även en stockholmsresa rikare. Om 14 dagar klockan 19.35 lyfter planet påväg mot stockholm. Det kommer bli bäst!

Kommentarer
Postat av: Jens

Det kommer bli bäst med dig <3

2009-06-05 @ 16:51:04
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Jens

Tack baby ;*

2009-06-06 @ 22:28:14
URL: http://kizzm0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0