3 dagar kvar!

Hela förra veckan från måndag (8/6) tills i lördags (13/6) var Sofia på besök. Måndagen bestod mest av promenader och några svängar in till stan. Vi hyrde filmen Babyloon AD och köpte glass som tilltugg. Tisdagen var min sista skoldag och bestod av nationellaproven i matte A. Jag tyckte inte att proven var speciellt svåra så jag hoppas på bra betyg. När jag kom hem efter nationellaproven åkte vi till haparanda/torneå och shoppade lite smått. I övrigt så tog vi många och långa promenader, fikade, hyrde filmer, solade, såg studentbalen och annat skoj.

Igår (söndag) började jag jobba, har jobbat idag och ska jobba varje dag fram tills torsdag då jag ska sluta runt 14.00 och sen åka direkt hem och packa klart, duscha och byta kläder för att sedan börja åka mot luleå och invänta planet mot stockholm som lyfter runt 19.35. Väl framme i Stockholm så kommer min fina pojke stå och vänta på mig på arlanda :] Ja, jag längtar verkligen, kommer bli en riktigt mysig vecka i stockholm :]

Blev en väldigt snabb och kort uppdate nu igen men med lite mer innehåll förhoppningsvis. Tyvärr så hann klockan bli rätt mycket med tanke på att jag ska till jobbet imorgon så det fick lov att bli lite som de blev :)

Kommentarer
Postat av: Jens

Åh tagga sthlm med du! :] <3

2009-06-16 @ 19:04:55
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: Josse

åh så kul! :)

2009-06-29 @ 13:52:19
URL: http://jowssy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0