Life will smile for you

När väckarklockan ringde 05.15 imorse så var jag helt pigg och utvilad, de kändes helt toppen för jag kan helt ärligt inte minnas när sist jag vaknade tidigt och kände mig utvilad och glad av att kliva upp. De lönar sig att gå och lägga sig i tid. Runt tio tiden satt jag på jobbet mitt i statistik arbetet, väldigt konsentrerad på vad som stod på dataskärmen och mitt i allt börjar marken under mig, skärmen, bordet, ja, allt började att skaka. Första jordskalvet/jordbävningen jag känt av. Synd bara att de tog slut så fort, den lämnade mig iaf med ett leende på läpparna. Tyckte att de var rätt häftigt.

När jag kom hem efter jobbet väntade ett lönebesked på köksbordet, angående jobbet som lägerledare i början av sommaren, jag kan bara säga att jag hade väntat mig en typ 4 gånger mindre lön. Så gissa om jag är nöjd? Sen väntade även nya h&m katalogen och självklart var jag tvungen att kolla igenom hela och jag hittade mängder av saker som jag bara måste ha, men inte just nu. Nu ska jag njuta av att faktiskt ha pengar!

Kom nyss hem från gymet. Första gången sen jag fått sommarlov tror jag? Hursom helst så köpte jag ett nytt gymkort och de känns helt underbart, de var så skönt att äntligen bli av med lite överskotts energi och känna hur musklerna fick kämpa. Blir en sväng till gymet imorgon också och för första gången på länge känner jag verkligen peppen!

Frågade även om jag fick sluta tre timmar tidigare på fredag och sen jobba igen dom timmarna genom att ta några dagars kortare lunch. Bestämde mig för att åka och hälsa på min faster, kusiner och hennes man i Finland. Känns bra, riktigt bra, jag mår alltid så bra där. Deras hus är som mitt andra hem där jag alltid är välkommen men nu var de tyvärr väldigt längesen som jag vart dit och hälsat på så nu blir de en liten resa över helgen till Rovaniemi.


Världens sötaste kusin! ♥

Kommentarer
Postat av: angelica

önskar jag också var pigg då....

2009-07-22 @ 21:13:18
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Jens

Allt låter toppen denna dagen :]

2009-07-22 @ 21:18:50
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: AnnMary

Tack så hemskt mycket! :)

2009-07-22 @ 21:30:24
URL: http://annmary.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

sv: Tack för din röst! :)

2009-07-22 @ 21:30:41
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Hej ,och tack =) ögat är photoshoppat med dogde tool =) så det är lite fusk.. yepp!

2009-07-22 @ 22:06:16
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0