Helg med älskling ;*

I fredags efter jobbet mötte jag upp Jens på busstationen för att sen gå hem till mig och få i oss lite middag och sen ta bilen in till stan för att se Harry Potter på bio. Precis som med alla andra filmer så var boken bättre än filmen, precis som de ska vara, right? Eftersom att många som sett filmen har klagat på slutet så förväntade jag mig ett kasst slut på filmen.. men icke. Vad hade folk förväntat sig? Filmen slutar på ett sätt som får en att längta och se fram emot nästa film. Självklart så rekomenderar jag filmen, de är ju Harry Potter vi pratar om, alla bör se alla filmer! Stora pluset med den här filmen var såklart att jag hade min baby i stolen bredvid, mys ;*

Vi sov bort halva lördagen för att sen duscha och fräscha till oss och åka in till Kalix lilla centrum för att handla lite gott till kvällen och ingredienser för att baka kladdkaka till efterrätt. Blev tacos till middag och kladdkakan skulle bli efterrätt men ingen orkade äta så vi åkte in tillbaka till vårat lilla centrum för att hyra två filmer. Under filmernas gång då vi inte var lika mätta fick en bit kladdkaka lov att åka ner i magen samt lite godis :)

Precis som alla andra gånger då vi måste åka ifrån varandra så tog de emot. Jag pussade min man hejdå på busstationen och åkte hem för att storstäda mitt rum och byta sängkläder. Duschade där efter och nu sitter jag här med några melonbitar och funderar på att se lite film innan jag ska sova. Jobb imorgon, en vecka avklarad, tre veckor kvar!

Bilder kommer vid ett senare tillfälle, usb-ingångarna på datorn vill inte riktigt :(

Kommentarer
Postat av: Jens

Var himla mys ;*



Jobb för mig imorgon också, taggar verkligen inte.. :)

2009-07-19 @ 21:47:25
URL: http://kizzm0.blogspot.com
Postat av: emma

oj då förstår jag om du inte pallar sitta uppe. hoppas du överlever jobbet imorgon (:

2009-07-19 @ 21:49:41
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0